קורס ניהול מוקד שירות טלפוני Call-Center

אודות הקורס

קורס מנהל מוקד שירות טלפוני נועד להכשיר מנהלי מוקדי שירות לקוחות ולציידם בידע, במיומנויות ובכלים הדרושים בתפקיד.
הקורס מחזק ומפתח כישורי ניהול תוך היכרות עם שיטות לניהול מוקדים מצליחים וטכנולוגיות מתקדמות בארץ ובעולם.
במהלך הקורס המשתתפים מסיירים במוקדים מובילים, מתנסים בסימולציות, יוצרים פרוייקט אישי ומיישמים הלכה למעשה את הידע הנרכש באמצעות סטאז' המקיף 100 שעות מעשיות במגוון מוקדי שירות.

הייחודיות שלנו

קורס המשלב סטאז' מעשי בליווי מנחים מנוסים בניהול מוקדי שירות מקצועיים.

פרטים בהרחבה

הקורס מיועד למעוניינים לפתח קריירה בתפקידי ניהול בכיר של מוקדי שירות טלפוני ומתאים במיוחד לבעלי רקע בשירות לקוחות ובעלי כישורי ניהול.
כמו כן, הקורס מתאים למנהלי מוקדים בפועל המעוניינים להתעדכן בשיטות ניהול חדשות ובטכנולוגיות מתקדמות.
הקורס מיועד למנהלי שיווק, מנהלי תפעול ומנהלי שירות המעוניינים לשפר את מרכיבי השירות ללקוחותיהם.

היקף הקורס כ 200 שעות לימוד אקדמיות.
הלימודים מתקיימים במסלול בוקר, 4 ימים בשבוע
הקורס מתחלק ל 100 שעות לימוד עיוני, 100 שעות לימוד מעשי.

תוכנית הלימודים משלבת סיורים במוקדי שירות, הרצאות פרונטליות, סימולציות, התנסות מעשית במוקד שירות ופרוייקט גמר אישי.
התכנים הנלמדים בקורס:
▪ סוגי מוקדי שירות
▪ הגדרת תפקיד מנהל מוקד
▪ חוויית לקוח
▪ מיומנויות ניהול
▪ עמידה ביעדים
▪ ניהול זמן
▪ ניהול ממשקים
▪ גיוס וניהול צוות
▪ הדרכה ופיתוח צוות
▪ מיומנויות תקשורת
▪ סטטיסטיקות ושיטות מדידה
▪ טכנולוגיות בשירות לקוחות
▪ מוטיבציה והנעת עובדים
▪ שיטות תגמול
▪ גיבוש צוות
▪ שיטות לניהול מוקדי שירות
▪ מיתוג מוקד השירות
▪ שירות לקוחות
▪ גיוס לקוחות
▪ שימור עובדים
▪ קריטריונים לאיכות השירות
▪ תשתיות במוקד: מערכות מידע, מערכות CRM
▪ מערכות לשימור ידע
▪ תשתיות טלפוניה: מערכת ACD, מערכת IVR
▪ סדנת מכירות – שירותים או מוצרים
▪ תיאום פגישות – טלמיטינג
▪ יסודות למענה טלפוני איכותי

▪ 12 שנות לימוד. יתרון לתואר ראשון.
▪ ראיון אישי, וועדת קבלה.
▪ עדיפות לבעלי רקע בתחום שירות לקוחות.

הקורס מועבר ע"י מרצים מנוסים ומדריכים המתמחים בתחומי שירות לקוחות, ניהול מוקדי שירות, והיכרות מעמיקה עם יישום טכנולוגיות בשירות לקוחות.

דרישות הקורס:
▪ 80% נוכחות בשיעורים
▪ ביצוע מטלות
▪ מבחן מעשי
▪ פרוייקט גמר
▪ סטאז' בהיקף 100 שעות בציון 70 ומעלה.
תעודות:
מסיימי הקורס שיעמדו בדרישות יקבלו תעודה מקצועית מטעם מכללת לפיד הכשרות מקצועיות.

מכללת לפיד – רחוב יעקב מושלי 12, צ'ק פוסט, חיפה (מול לב המפרץ).

ימים נותרו לפתיחת הקורס

תאריך לכנס הרשמה

יעודכן בהמשך

להרשמה - צרו קשר

עוד קורסים במסלול זה: