קורס גיוס כח אדם ברשתות חברתיות

אודות הקורס

הרשתות החברתיות הופכות לכלי מרכזי לגיוס עובדים וזאת משום שהן זמינות, גמישות,
זולות ומסוגלות לספק מידע המסייע בתהליך המיון הראשוני.
לאחרונה פורסם סקר אשר בחן את היקף גיוס העובדים ברשתות חברתיות. הסקר נערך
בקרב 1000 אנשי גיוס ומשאבי אנוש ברחבי העולם. מתוצאות הסקר עולה כי 92% מגייסים
או מתכוונים לגייס עובדים בעזרת רשתות חברתיות.

קורס "גיוס עובדים ברשתות חברתיות" מיועד להקנות את הידע התיאורטי והכלים המעשיים
לגיוס עובדים ברשתות, ולחשוף בפני מגייסי כח אדם את היתרון והפוטנציאל העצום בגיוס
באמצעות רשתות חברתיות.

עבודת המגייס בסביבה תחרותית מחייבת אותו לאמץ גישות חדשניות ולהחליף את ערוצי הגיוס
המסורתיים (אתרי דרושים ומאגרי כח אדם פנימיים) בערוצים עדכניים ברשתות החברתיות.
השיטה שהניבה את מספר הגיוסים הגבוה ביותר למעסיקים בשנה החולפת היא "חבר מביא חבר".
30% מכלל העובדים גויסו בשיטה זו, חלקם דרך הרשתות החברתיות של העובדים.
לפי הסקר, 91% מהמעסיקים דיווחו כי הם פועלים באמצעות הרשתות כדי לאתר מועמדים פאסיביים.
81% ציינו כי הם מגייסים ברשתות בגלל החיסכון בעלויות.

לינקדאין מבססת את מעמדה בישראל כזירת גיוס מובילה: 97% מהמעסיקים פנו לגיוס עובדים באמצעותה
בשנה החולפת, לעומת 55% בלבד בשנים קודמות. לשם השוואה, רק 65% גייסו עובדים בעזרת
פייסבוק בישראל (וזהו גם הנתון העולמי).
גם ברמת האפקטיביות לינקדאין גוברת על פייסבוק בפער ניכר: 84% מהחברות הצליחו לגייס בעזרתה,
לעומת 38% בלבד בעזרת פייסבוק.

אנשי גיוס ומשאבי האנוש בישראל לא תמיד מודעים לפוטנציאל העצום הגלום ברשתות החברתיות.
בישראל יש כ 4.4 מיליון משתמשים בפייסבוק בכל חודש, מהם כ 3.3 מיליון משתמשים מדי יום
(מתוך נתוני פייסבוק). בלינקדאין יש 1.2 מיליון ישראלים בגילאי 24-34. 33% מהמשתמשים הישראלים
בלינקדאין הם עובדים צעירים בדרג זוטר ו 25% עובדים מנוסים.

הייחודיות שלנו

בבניית הקורס הקפדנו על התאמת התכנים לצרכי העוסקים בגיוס כח אדם, תוך דגש על הקניית ידע
מעשי שימושי לצד הרחבת הידע התיאורטי. 

פרטים בהרחבה

הקורס מיועד לעוסקים בגיוס כח אדם המעוניינים לשפר את מיומנויותיהם המקצועיות או למעוניינים
להתמקצע בתחום גיוס כח אדם באינטרנט ובהם:
■ מקצועני גיוס כח אדם
■ מנהלי משאבי אנוש
■ מנהלי הדרכה
■ פרילנסרים העוסקים באיתור וגיוס כח אדם

היקף הקורס: 48 שעות לימוד אקדמיות, ב 12 מפגשים.

תוכנית הלימודים מתוכננת להקנות כלים מקצועיים ומיומנויות מעשיות למיון וגיוס כח אדם ברשתות חברתיות.
התוכנית משלבת הרצאות פרונטליות ותרגול מעשי.

נושאי הלימוד:
■ מבוא – רשתות חברתיות ככלי לגיוס כח אדם
■ מיתוג והגדרות טכניות מתקדמות בכל אחד מהערוצים
■ פייסבוק – כלי פרסום: מודעה רגילה, מודעת קרוסלה, מצגת, ווידאו,
   פוסט-לינק, מודעת לידים וכלים חדשים.
■ פייסבוק – ניהול קמפיין, טרגוט מועמדים, פילוח קהלים
■ אינסטרגם –ניהול קמפיינים, טרגוט
■ לינקדאין – חיפוש מתקדם, ניתוח קהלים, שיטות גיוס
■ לינקדאין – היכרות עם המדריך המלא לגיוס של לינקדאין (לעיון >)
■ טוויטר – למינוף מסרים עסקיים
■ סרטון גיוס מנצח – דגשים שעושים את ההבדל
■ קמפיין וידאו – עקרונות, ניסוח מסרים, אפקטיביות
■ כתיבה שיווקית, תוכן מניע לפעולה
■ כלי עבודה למגייס – אסטרטגיות עבודה ברשתות חברתיות
■ תרגול פרקטי בכל אחד מערוצי הרשתות החברתיות
■ פרוייקט גמר – כלים מעשיים לסביבת העבודה שלי

▪ ניסיון בגיוס או ניהול כח אדם
▪ ידע באנגלית

הלימודים במכללת UPtech מוכרים על ידי תוכניות מימון ממשלתיות: 
■ משרד הקליטה – זכאות למימון עד 80% משכר הלימוד.
■ קרן "מעגלים" – לגילאי 50 ומעלה במקצועות שוחקים – מימון מלא של שכר הלימוד.
■ משרד העבודה – שוברים להכשרה מקצועית, חיילים משוחררים – לימודים על חשבון הפיקדון. 
■ תוכנית אלפאנאר – לאוכלוסיה הערבית, דרוזית, בדואית וצ'רקסית.
■ ועוד מגוון מלגות – בדיקת זכאות אישית לכל תלמיד – ייעוץ והכוונה ללא תשלום.

הקורס מועבר ע"י צוות מרצים בעל ניסיון מעשי בניהול ומיתוג ברשתות חברתיות, כתיבה שיווקית, ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות ווידאו ככלי שיווקי.   

דרישות הקורס:
▪ 80% נוכחות בשיעורים
▪ הגשת מטלות ותרגול מעשי
▪ הגשת פרוייקט גמר

תעודות:
בוגרי הקורס יקבלו תעודת השתתפות בקורס "גיוס עובדים ברשתות חברתיות"
מטעם מכללת UPtech הכשרות מקצועיות.

הקורס מיועד להקנות כלים מעשיים אשר ישפרו באופן משמעותי את התפוקות של עובדים,
רכזים ומנהלים בגיוס כח אדם.

מכללת UPtech – רחוב יעקב מושלי 12, צ'ק פוסט, חיפה (מול לב המפרץ).

ימים נותרו לפתיחת הקורס

תאריך לכנס הרשמה

יעודכן בהמשך

להרשמה -צרו קשר

עוד קורסים במסלול זה: