קורס להכשרת מנהל פרסום PPC בגוגל

מנהל קמפיין - מנהל שיווק דיגיטלי - מקצוע בצמיחה אדירה

קורס PPC – SEO ניהול מדיה חברתיית.

פרסום ממומן בגוגל מקנה את הכלים המעשיים לעבודה בתחום השיווק הדיגיטלי באמצעות
מערכות הפרסום של גוגל.
מטרת הקורס הינה להכשיר מנהלי פרסום מקצועיים אשר יצליחו למקסם את תוצאות הפרסום מול התקציב,
לטרגט באופן אופטימלי את קהלי היעד ולהשיג את יעדי הפרסום.
הקורס משלב ידע תיאורטי לניהול קמפיינים בגוגל לצד תרגול מעשי אשר מטרתו לשפר ביצועים ולחדד את
מאפייני הקמפיין להשגת התוצאות הרצויות.
פרסום ממומן  PPC הינו אחד מערוצי הפרסום החשובים כיום בכל מערך פרסום של מוצרים ושירותים
בארץ ובעולם.
מנהל קמפיינים ב Google AdWords הפך בשנים האחרונות לאחד המקצועות המבוקשים מאחר והוא
מאפשר קשת רחבה ביותר של אפשרויות תעסוקה החל מפרילנסר המציע את שירותיו למגוון של חברות
ועסקים ועד לעבודה בחברות פרסום, יועצי מיתוג, וחברות ניהול מדיה דיגיטלית.
תפקיד מנהל הקמפיינים דורש יצירתיות ויכולת אנאליטית. במסגרת התפקיד מנהל הקמפיינים אחראי על
יצירת הקמפיין בהתאם לאפיון המוצרים או שירותי החברה, לבנות תוכנית שיווק, לנהל את הקמפיין, למדוד
תוצאות, להסיק מסקנות על סמך תוצאות הקמפיין, לקבוע מהן מגמות התהליך, לבצע אופטימיזציה
לקמפיין ולמדוד מאפיינים של הגולשים בכדי לכוון את המסרים של הקמפיינים בצורה מדוייקת כך שתביא
לתוצאות הרצויות.

רק אצלנו

סטאז' בהיקף של 20 שעות מעשיות בניהול קמפיינים בליווי מנהלי מדיה בכירים. חשוב לציין כי בסיום הקורס הסטודנטים יגשו לשתי בחינות ויזכו להסמכה מקצועית המוענקת ע"י גוגל "מקצוען מוסמך ב Google AdWords".

פרטים בהרחבה

הקורס מיועד למעוניינים לפתח קריירה בעולם השיווק הדיגיטלי.
■ לבעלי תפקידים בענף הפרסום.
■ למנהלי אתרי אינטרנט.
■ לעוסקים במסחר דיגיטלי.
■ למנהלי שיווק ומכירות.
■ לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.
■ לעובדי מחלקות מרקום בחברות וארגונים.
■ למעוניינים לבסס לעצמם קריירה עצמאית בתחום מתפתח ונדרש.
■ למעוניינים לבצע הסבה מקצועית.
■ למעוניינים לרכוש ידע מעשי בכדי להשתלב במקצועות העתיד. 

היקף הקורס: 212 שעות לימוד אקדמיות.
הקורס מתקיים במסלול לימודי ערב, פעמיים בשבוע

תוכנית הלימודים מתוכננת להקנות כלים מקצועיים ומיומנויות מעשיות הדרושות
למנהל קמפיינים ממומנים בגוגל.

נושאי הלימוד:

■ יסודות פרסום במדיה הדיגיטלית
■ מושגי יסוד בקידום ממומן
■ קידום ממומן מול קידום אורגני
■ היכרות עם מערכת AdWords
■ פתיחת חשבון
■ סוגי קמפיינים
■ מחקר מילות מפתח
■ כתיבה שיווקית מניעה לפעולה
■ יצירת מודעה
■ סוגי מודעות
■ דפי נחיתה – עיצוב ותוכן
■ עקרונות לדפי נחיתה מוצלחים
■ סוגי המרות, מעקב המרות
■ כלי אופטימיזציה
■ פילוח קהלי יעד
■ התנהגות צרכנים ומאפייני גולשים
■ הקמת קמפיין במערכת AdWords
■ אסטרטגיות להצעות מחיר
■ החזר השקעה ROI
■ ניתוח תוצאות, מיקסום תוצאות
■ גוגל אנאליטיקס
■ רימרקטינג והטמעת קוד
■ היכרות עם רשת המדיה של גוגל
 2 מיליון אתרים, סרטונים ואפליקציות
■ שימושי Ad planner.
■ עקרונות הפרסום ביו טיוב
■ תרגול מעשי
■ הכנה לבחינות הסמכה
■ הגשה לבחינות הסמכה של Google AdWords

▪ אנגלית ברמה טובה
▪ שליטה ביישומי מחשב
▪ היכרות עם האינטרנט
▪ ראיון אישי
▪ עדיפות לבעלי רקע בפרסום, מיתוג ושיווק

הלימודים במכללת לפיד מוכרים על ידי תוכניות מימון ממשלתיות: 
משרד הקליטה – זכאות למימון עד 80% משכר הלימוד.
קרן "מעגלים" – לגילאי 50 ומעלה במקצועות שוחקים – מימון מלא של שכר הלימוד.
משרד העבודה – שוברים להכשרה מקצועית, חיילים משוחררים – לימודים על חשבון הפיקדון. 
תוכנית אלפאנאר – לאוכלוסיה הערבית, דרוזית, בדואית וצ'רקסית.
■ ועוד מגוון מלגות – בדיקת זכאות אישית לכל תלמיד – ייעוץ והכוונה ללא תשלום.

סגל ההוראה הקורס מועבר ע"י צוות מרצים בעל ניסיון מעשי בניהול קמפיינים בגוגל, היכרות
מעמיקה עם רשת המדיה של גוגל, ידע מעשי מוכח בכתיבה שיווקית ומקצוענות בגוגל אנאליטיקס. 

דרישות הקורס:
▪ 80% נוכחות בשיעורים
▪ הגשת מטלות ותרגול מעשי
▪ הגשת פרוייקט גמר מקיף
▪ מעבר 2 בחינות הסמכה של גוגל:
▪ בחינה 1: יסודות AdWords
▪ בחינה 2: פרסום ברשת החיפוש או בפרסום ברשת המדיה.

הדרישות לקבלת הסמכה של גוגל AdWords
כדי להפוך למקצוען מוסמך ב AdWords, יש לעבור שתיים מבחינות ההסמכה של AdWords –
בחינה אחת בנושא יסודות AdWords, ובחינה אחת נוספת מהבחינות הבאות:
פרסום ברשת החיפוש או פרסום ברשת המדיה
(אפשר גם אחת מהבחינות הבאות: פרסום במובייל, פרסום בווידאו או פרסום באתרי קניות).

תעודות:
בוגרי הקורס יקבלו הסמכה של מקצוען מוסמך ב Google AdWords.
תעודת גמר מטעם משרד העבודה

תיאור הבחינות של גוגל:
בחינה בנושא: יסודות AdWords
הבחינה בנושא יסודות AdWords מתמקדת במושגים בסיסיים ובמושגים ברמת ביניים, כולל יתרונות
הפרסום המקוון ו-AdWords ושיטות מומלצות לניהול ואופטימיזציה של קמפיינים של AdWords.

בחינה בנושא: פרסום ברשת החיפוש
הבחינה בנושא פרסום ברשת החיפוש מתמקדת במושגים בסיסיים ומתקדמים, כולל שיטות מומלצות
ליצירה, ניהול, מדידה וביצוע אופטימיזציה של קמפיינים למודעות חיפוש ברשת החיפוש.

בחינה בנושא: פרסום ברשת המדיה
הבחינה בנושא פרסום ברשת המדיה‬ מתמקדת במושגים מתקדמים ובשיטות מומלצות ליצירה, ניהול,
מדידה ואופטימיזציה של קמפיינים ברשת המדיה.

בוגרי הקורס רוכשים במהלך הקורס את ארגז הכלים המקצועי למנהל קמפיינים באמצעות גוגל אדוורדס.
בוגרי הקורס ישתתפו בתוכנית סטאז' בהיקף של 20 שעות אשר תספק ניסיון מעשי, תוך ליווי מקצועי.
מטרת ההתנסות ללוות את בוגרי הקורס בצעדיהם הראשונים במקצוע.

מכללת לפיד – האורגים 35 אשדוד
חייגו 072-242-12-12 בקשו מידע ותכנית לימוד

להרשמה - צרו קשר

עוד קורסים במסלול זה:

קורס אנגלית עסקית

אודות הקורס תהליכי הגלובליזציה בעולם העסקי, התמורות והפיתוחים הטכנולוגיים מחייבים חברות וארגונים בישראל לקחת חלק פעיל בשוק הבינלאומי. מציאות זו מאתגרת מנהלי חברות, מנהלי מחלקות,

קרא עוד »

קורס פיתוח אפליקציות

אודות הקורס: פיתוח אפליקציות בפיקוח משרד העבודה הקורס מכשיר מפתחי אפליקציות המעוניינים לפתח קריירה בתחום בשוק המקומי והעולמי או למפתחים עצמאים אשר מתכננים לפתח מוצרים

קרא עוד »

קורס פרסום בגוגל PPC

מנהל קמפיינים בגוגל מנהל קמפיינים בגוגל קורס PPC  – פרסום ממומן בגוגל מקנה את הכלים המעשיים לעבודה בתחום השיווק הדיגיטלי באמצעות מערכות הפרסום של גוגל.

קרא עוד »